2014-ben bevezettük távkarbantartás szolgáltatásunkat, melynek keretében feltérképezzük az ügyfeleink által használt eszközöket és szoftvereket, megtervezzük, elvégezzük és dokumentáljuk a biztonságos működésükhöz szükséges karbantartásokat, így nekik csak a betegellátással kell foglalkozniuk. Ennek a szolgáltatásnak az igénybevételével a helyszíni rendszerkarbantartás díjának töredékéért biztosítható, hogy a hardver és szoftver eszközök megfelelően működjenek.
A karbantartási feladatokat évtizedes tapasztalatainkra támaszkodva, az ágazat sajátosságait figyelembe véve és a legmodernebb technológiákra alapozva végezzük.
A távkarbantartás keretében ellátott feladatok szélesebb körre terjednek ki, mint a távsegítség. A távsegítség a szoftvereinkre vonatkozó support szolgáltatásra vonatkozik, melyet természetesen valamennyi partnerünk számára biztosítunk.
A távkarbantartási szolgáltatás részletes tartalmát a partnerekkel kötött szerződés tartalmazza. Az aktuális feladatok elvégzését munkatársaink könnyen és gyorsan visszakereshető módon dokumentálják. Ezek együttesen biztosítékot jelentenek a követhetőségre és számonkérhetőségre.
A szolgáltatási csomag általában az alábbi feladatokat tartalmazza:
- számítógép átvizsgálása
- az általunk szállított szoftver ellenőrzése, frissítése
- EESZT-hez kapcsolódóan az e-személyi kártyaolvasó ellenőrzése
- mentések elkészítése, ellenőrzése
- esetleges vírusirtás
- OEP oldalon JAVA bővítmény frissítése
- nyomtatási beállítások
- számítógép teljesítményének optimalizálása
- egyéb ellenőrzések, beállítások
- problémák megbeszélése és ezekre megoldás keresése
- hardver tanácsadás
Számoljon velünk és bízza ránk a hardver eszközök és szoftverek karbantartását!
Kérje ajánlatunkat az info@dericom.hu e-mail címen!